بازگشت غلام نژاد و انگیزه بالای برهانی

تمرین امروز(سه شنبه)تیم فوتبال استقلال تهران تحت تاثیر انگیزه بالای آرش برهانی وآنتونیو کاروالیو وبازگشت مجیدغلام نژاد به تمرینات گروهی قرار گرفت.
 
به گزارش ایرنا، تمرین عصرامروز(سه شنبه) تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 15 در کمپ زنده یاد ناصرحجازی آغاز شد و بازیکنان پس از گرم کردن، کار با توپ و مرور تاکتیک را در دستور داشتند.
اکثر دقایق این تمرین به فوتبال درون گروهی تعلق داشت که امیر قلعه نویی و دیگر اعضای کادر فنی استقلال مسائل تاکتیکی را در بین این دیدار به بازیکنان گوشزد می کردند.
درتمرین امروز، مجید غلام نژاد که از یکشنبه تمرینات اختصاصی را آغاز کرده بود پس از رهایی کامل ازمصدومیت، همراه با سایر نفرات به تمرین گروهی پرداخت.
نکته جالب، انگیزه بالای آرش برهانی و انتونیو کاروالیو بازیکن برزیلی بود.
گروه تلویزیونی خبرنگاران ژاپنی که برای تهیه مستندی ازشهرآوردتهران به ایران آمده اند، باردیگر در تمرین استقلال حاضر شدند و با یکی از خبرنگاران ایرانی در خصوص این دیدار حساس گفت وگو کردند.
این خبرنگاران که پیش از این درتمرین پرسپولیس حاضر شده بودند از اینکه تمرینات سرخپوشان از 72 ساعت قبل از آغاز دیدار پشت درهای بسته برگزار می شود ابراز تعجب کردند.
منصور پورحیدری، سیروس دین محمدی، شاهرخ بیانی و افشین حاجی پور بازیکن سال های گذشته استقلال این تمرین را از نزدیک تماشا کردند.
حدود 100 هوادار استقلال با حضور در کمپ زنده یاد ناصرحجازی به تشویق بازیکنان و کادر فنی پرداختند که در این بین یک هوادار معلول نیز حضور داشت.
آندرانیک تیموریان، آرش برهانی و هاشم بیگ زاده در اواسط تمرین به صحبت های دوستانه مشغول شدند و برای دقایقی به شوخی و خنده پرداختند.
تمرین فردا(چهارشنبه)استقلال ساعت 14:30برگزار می شود و حضور خبرنگاران و تماشاگران درآن بلامانع است.
پرسش اغلب خبرنگاران از بازیکنان و کادر فنی استقلال در خصوص بیانیه های است که دراین چند روز بین سرخابی ها ردو بدل شده است.قلیان کشی فوتبالیست ها نیز دیگر سوژه این تمرین بود.
محمدهوتن قلعه نویی، پسر سرمربی استقلال هم در تمرین امروز شرکت داشت و در گوشه ای با چند بازیکن سپک تاکرا بازی می کرد.
خبرنگاران قصد داشتند با آرش برهانی گفت وگو کنند که وی با عذرخواهی از نمایندگان رسانه ها، حاضر به صحبت نشد.
علیرضا نیکبخت واحدی در اواسط تمرین از ناحیه زانوی پای راست احساس درد کرد و از کمپرس یخ استفاده کرد.
در اواخر توپ با شدت به صورت جی لوید ساموئل برخورد کرد و موجب نگرانی کادر فنی استقلال شد. پزشک استقلال در این خصوص اعلام کرد که توپ به چشم این بازیکن برخورد کرده اما وی مشکل خاصی برای حضور در تمرینات فردا (چهارشنبه) نخواهد داشت.