بخشدار جدید دودانگه ساری معارفه شد

مراسم معارفه بخشدار جدید دودانگه شهرستان ساری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
بخشدار جدید دودانگه ساری معارفه شد

 

نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، مراسم معارفه بخشدار دودانگه، با حضور جواد واحدی فرماندار مرکز استان، مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان، علی‌اکبر بهمنش فرزند شهید و مسئولان استانی، شهرستانی و محلی برگزار شد.

در این جلسه از تلاش‌های عباس حسینی سرپرست بخشداری دودانگه تقدیر و طی حکمی از سوی استاندار استان مازندران لطف‌الله عباسی به عنوان بخشدار جدید دودانگه معرفی شد.

سرپرست سابق بخشداری دودانگه شهرستان ساری نیز گزارشی از عملکرد خود ارائه داد و گفت: در مد ت چهار ماه فعالیت خود در بخشداری، با تشکیل جلسات منظم برای رفع مشکلات مردم منطقه گام برداشتیم و با سرکشی منظم از روستاهای بخش و تشکیل جلسات با نمایندگان و مدیران دستگاه‌های اجرایی سعی در رفع مشکلات منطقه برآمدیم.

عباس حسینی از تعامل دهیاران، شوراهای بخش، شهردار و شورای شهر فریم، فرمانده سپاه و نیروی انتظامی و تمامی مدیران بخش که در این مدت کمال همکاری را داشتند تشکر کرد.

فرماندار مرکز مازندران نیز خدمت بی‌منت را مهم‌ترین ویژگی مسئولان برشمرد و گفت: نیروی انسانی متخصص و کارآمد بارزترین قوه محرکه در این شهرستان به شمار می‌رود که استفاده بهینه از این ظرفیت می‌تواند در توسعه پایدار شهرستان و حمایت از تولید ملی نقش به‌سزایی داشته باشد.

جواد واحدی، دودانگه را یکی از پایگاه‌های مهم فرهنگی، تاریخی و اجتماعی شهرستان ساری برشمرد و افزود: یکی از برجستگی‌های منطقه دودانگه تربیت و معرفی نیروهای انسانی و سرمایه‌ای همچون آیت‌الله باکویی، مرحوم حاج عزت‌الله دامادی و محمد دامادی است که جامعه و کشور از وجود آنها بهره‌مند شده و همیشه مورد احترام مردم و نظام بوده و هستند.

فرماندار ساری از انتظارات خود از بخشدار جدید گفت و افزود: بخش دودانگه قابلیت منطقه نمونه گردشگری را دارد و از بخشدار جدید خواست در این باره برنامه مدون ارائه دهد.

واحدی درباره  قابلیت کشاورزی در منطقه هم گفت: باید در بحث اصلاح الگوی کشت، توسعه کشت در اراضی شیب‌دار، ایجاد و تقویت اتحادیه‌های کشاورزی و روستایی، برنامه‌ریزی شود تا مردم منطقه به جایگاه واقعی خود برسند.

وی از عباسی به عنوان شخصی که از آزمون‌ها سربلند بیرون آمده است، یاد کرد و گفت: عباسی مورد حمایت و نظر بزرگان شهرستان و بخش است و امیدواریم در بحث توسعه اقتصادی و فرهنگی بخش دودانگه و در تقویت گفتمان دولت تدبیر و امید گام بردارد.

لطف‌الله عباسی بخشدار جدید دودانگه، گفت: خدمت به مردم شریف دودانگه برای من بالاترین افتخار است و همیشه به مردم منطقه علاقه داشتم.

بخشدار جدید دودانگه ادامه داد: باید با تکیه بر ظرفیت‌های منطقه و فرصت‌های جدید اشتغال، ارتقای سطح زندگی مردم در منطقه و توسعه بخش را فراهم کرد.

وی انتقال آب از رودهای مجاور به سد دشت فریم برای آبیاری زمین‌های دشت فریم، توسعه صنعت توریسم، تغییر الگوی کشت در منطقه و راه‌های ارتباطی را از مهم‌ترین برنامه‌های خود برشمرد.

عباسی پیش از این معاونت راه روستایی اداره کل راه و شهرسازی مازندران را برعهده داشت.