با اتمام پروژه رود تجن بزرگترین مرکز گردشگری کشور در ساری افتتاح می شود

در حالیکه روز شمار افتتاح بی نظیر ترین طرح گردشگری کشور در حاشیه رود تجن آغاز شده است عبوری از نحوه ساخت پایه های فلزی پلی که در جزیره مصنوعی نصب می شود بازدید کرد .

با اتمام پروژه رود تجن بزرگترین مرکز گردشگری کشور در ساری افتتاح می شود بنابراین گزارش در این بازدید که عباس رشیدی معاون فنی و عمرانی شهرداری ساری هم عبوری را همراهی می کرد از روند تکمیل سازه هایی دیدار شد که بزودی پل عظیمی را بر شانه های خود خواهد داشت .

این گزارش حاکی است شهردار ساری در گفت و گویی با تاکید بر اینکه در گذشته مدیران از منابع مالی بسیاری برخوردار بودند افزود:

اما در حال حاضر متاسفانه این منابع آنچنان محدود شده اند که هیچ گره ای را نمی گشایند به همین دلیل شهرداری ساری با تعریف منابع از طریق وصول مطالبات خود پروژه های عظیمی را آغاز کرده و درحال اتمام است .

وی ضمن بیان این مطلب که استان مازندران قابلیت توسعه رادارد اما مدیریت نمی شود وافزود : اعتقاد راسخ دارم توسعه استان در گرو توسعه ساری است و به همین دلیل برای عمران این شهر از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد .

شایان گفتن است با افتتاح پروژه گردشگری پل تا پل حد فاصل پل قدیمی تجن و پل داراب و پس از آن امتداد این طرح تا شعاع 5 کیلومتری ؛ ساری قطب گردشگری خواهد شد .

چرا که این پروژه از چنان بخش های زیبا و جذابی برخوردار است که باید گفت : افتتاح پروژه نام  و آوازه ساری و تجن را آنچنان بلند می سازد که در باورها هم نمی گنجد .