رکورد دار روپایی سرعت ایران، برای مسی می زند

یزد - ایرنا - رکورد دار روپایی ایران قصد دارد با هدف دلجویی از ˈلیونل مسیˈ ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا، رکورد قبلی خود را به دو برابر برساند.

ˈمحمدحسین حسینی فهرجیˈ که آبان امسال با طی مسیر پنج کیلومتری به مدت 80 دقیقه به صورت روپایی رکورد جدیدی از خود در کشور برجا گذاشت، قصد دارد اواخر ماه جاری نیز رکورد جدیدی در مسافت 10 کیلومتر از خود بر جای گذارد.

وی روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، هدف خود از این کار را حمایت از لیونل مسی اعلام کرد و گفت: در این رکورد زنی با پوشیدن لباسی که تصویر این بازیکن بر روی آن درج شده است، از وی دلجویی خواهد شد.

رکورد دار روپایی سرعت ایران اظهار داشت: در 12 بهمن امسال هم رکورد دیگری به مسافت 15کیلومتر و در 22 بهمن هم به مناسبت این روز مبارک، رکوردی به مسافت 22 کیلومتر برپا خواهم کرد.

حسینی فهرجی، اوج کار خود را حمله به رکورد 40 کیلومتری روپایی سرعت جهان برای ثبت در کتابˈ گینسˈ در اوایل سال آینده خبر داد.

وی با قدردانی از ایرنا بدلیل انعکاس گله مندی وی از بی توجهی مسوولان ورزش استان یزد که پیشتر در سایت این خبرگزاری منعکس شده بود، گفت: پس از درج آن مطلب، رفتار مسوولان ورزش با من بهتر شده است.

وی تصریح کرد: هرچند ورزش استان با مشکلات مالی زیادی روبروست اما با توجه به آنکه رکورد این ورزش در کشور در دست من است و می خواهم رکورد جهانی آن را هم به نام ایران ثبت کنم لذا از مسوولان ورزش استان و کشور انتظار حمایت بیشتری دارم.

حسینی یادآور شد: از 15 دیماه برای آمادگی بیشتر اردویی یک هفته ای به اتفاق مربی ام در جزیره کیش برپا خواهم کرد که فعلا هزینه های آن را باید خودم بپردازم.

رکورد دار روپایی ایران که از پنج سال پیش تاکنون به صورت حرفه ای اقدام به انجام این ورزش کرده است 175 روپایی را در مدت یک دقیقه به نام خود دارد.

چندی پیش و پس از قرعه کشی مسابقات فوتبال جام جهانی و قرار گرفتن ایران و آرژانتین در یک گروه، عده ای منتسب به ایرانیان با نوشتن مطالبی در فیس بوک شخصی لیونل مسی، موجب رنجش خاطر این بازیکن آرژانتینی و بازیکن سرشناس تیم بارسلونا شده بودند.